Thursday 29 September 2011

-busy-

Serius aku sangat bz sejak 2-3 bulan ni...
byk projek baru masuk...
sampaikn rasa x cukup masa 24jam sehari nak siapkan kerja...
tp jgn pula tertipu klu tgk fb dan twitter aku sentiasa on9...sbb da tabby aku tu internet dia 24jam, sbb tu on9 je...tp mo harap aku pi menyinggah...mmg jaranglah...kecuali twitter...skrg ni aku prefer twitter dr fb...xtahu lah kenapa...hehehe
Sebenarnya byk benda juga aku mo tulis...tentang life, tentang c budak kecik...
Cerita pasal budak kecik tu, dia da start tumbuh gigi...hikhikhik-nanti aku post pasal tu...insyaAllah...
Oklah mo sambung buat kerja ni...next week ada kerja dkt laut seminggu...so minggu ni kenalah siapkan apa yg patut...karang makin menimbun pula kerja aku...
meh layan gambar c budak kecik ni...

comel tak saya???

dan saya lagi???



No comments:

Post a Comment

Followers