Thursday 23 June 2011

aku pun nak buat juga

Hahaha...iyer...cik mama perasan jeliter copy bulat2 benda ala ni dari blog c panor (jgn marah ya panor)...saja ja konon nak try juga...da cik mama tengok c puan mastur pun buat juga...hahaha...maka cik mama jeliter pun nak juga-dasar dengki bertempat (tapi xpa bah, dengki yg ni x bawa apa keburukan2 pun...hahaha)
Hmmm...x tahulah sama ada cik mama jeliter mampu atau tidak nak menyudah dan menjayakan cabaran ini...kita tunggu dan lihat...(ari ni x mampu nak start lagi kot sbb cik mama sgt2 penat...-bak kata pepatah cik mama jeliter bila badan dan otak da letih sbb bekerja "xpalah...demi sesuap nasi)
Day 1 : Lagu Kegemaran Saya
Day 2 : Tempat Mengunyah Paling Syiok
Day 3 : Gambar yang Sangat Bermakna
Day 4 : Bagaimana Ia Bermula
Day 5 : Kawan Baik Saya
Day 6 : Perkara-perkara yang Saya Nak Buat
Day 7 : My Fear
Day 8 : Barang-barang Dalam Tas Tangan Saya
Day 9 : My Favourite Movie
Day 10 : Confession of meself
Day 11 : Kartun Kegemaran Saya
Day 12 : Saya Tidak Pernah Memasak……
Day 13 : Harapan saya
Day 14 : Perkara yang Saya Kurang Gemar
Day 15 : Zaman Persekolahan Saya
Day 16 : Cerita-ceriti di zaman Universiti
Day 17 : Surat Terbuka Untuk Orang Yang Pernah Menyakiti Hati Saya
Day 18 : Percutian Impian
Day 19 : Kenangan Terindah dalam Hidup Saya
Day 20 : Lauk Pauk yang Paling Saya Suka
Day 21 : Cara Saya Berpakaian
Day 22 : Make Over
Day 23 : Gambar profile FB saya
Day 24 : Buku Favourite Saya
Day 25 : Anak-anak Saya
Day 26 : Cita-cita yang Pernah ada Dalam List Saya
Day 27 : Mengapa Saya Suka Kanak-kanak?
Day 28 : Pekerjaan Impian Saya
Day 29 : Kalaulah Saya Seorang Jutawan…..
Day 30 : Kesimpulan

No comments:

Post a Comment

Followers